رئیس اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» به دلیل آنچه تلاش برای تضعیف جایگاه خود دانسته است، انتقاد کرد.

نانسی پلوسی: شبکه ان‌بی‌سی نیوز تلاش های من را تضعیف می کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «نانسی پلوسی» رئیس اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، پس از اینکه شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گزارش داد دست کم ۵۰ نفر از نمایندگان از او حمایت نمی‌کنند، گفت این شبکه قصد دارد تلاش‌های او برای باقی ماندن در این سمت را تضعیف کند.

پلوسی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت: «تضعیف شانس باقی ماندن من به عنوان رئیس اقلیت دموکرات مجلس یکی از اولویت‌های ان‌بی‌سی است».

او در ادامه گفت: «من از هیچ کس نخواسته ام به من رای بدهد، ولی بهتر از هر کسی می‌دانم که باید در انتخابات پیروز شویم، چون می‌بینم جمهوری خواهان و این رئیس جمهور چه کار‌هایی انجام می‌دهند».

پلوسی یکی از قویترین جمع آوری کننده کمک‌های مالی برای دموکرات‌ها است و تعداد زیادی از قانونگذاران دموکرات او را حمایت می‌کنند. اما برخی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از او خواسته اند این سمت را رها کند. با این حال پلوسی معتقد است او بهترین گزینه برای این سمت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار