معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد از فعالیت رسمی۴۰ سازمان‌ مردم نهاد داری مجوز در سراسر استان خبر داد.

احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حمایت از سازمان‌های مردم نهاد را امری ضروری دانست و گفت: واگذاری بخشی از فعالیت سازمان ورزش جوانان به سازمان‌های مردم نهاد  برای دریافت وام ازجمله تسهیلاتی است که به این سازمان‌ ارجا داده شد.

طالبی به اهمیت موضوع ازدواج در جامعه اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش جوانان استان یزد وام ازدواج، جشنواره هنری با موضوع ازدواج و خانواده و مشاوره کارگاهی و فردی  را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بااشاره به فعال بودن ۲۰ ستاد فرماندهی در استان یزد ادامه داد: کمیته تخصصی فعال اقداماتی از جمله اشتغال در کارافرینی اجتماعی و دوره‌های آموزشی کار افرینی انجام می دهد.

طالبی با اشاره به اینکه کارافرینی باید به سمت کارافرینی اجتماعی سوق داده شود افزود: اداره کل ورزش جوانان با همکاری اداره فرهنگ ارشاد و شهرداری به منظور دست یابی رشد در حوزه کارآفرین اجتماعی ،دوره‌های آموزشی برای پرورش نیروی خلاق را در دستور کار خود قرار داده ند.

انتهای پیام/ی

پرورش نیروهای خلاق در حوزه کارآفرین اجتماعی

برچسب ها: ازدواج ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار