امام جمعه اهواز بر برخورد جدی و قانونی دولت با محتکران و سارقان دلارهای دولتی و مفسدان اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، خطیب نماز جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز فساد اقتصادی را بدتر از فساد سیاسی دانست و بیان داشت: برخورد جدی و قانونی با کسانی که در تهران دست به احتکار زدند و نیز دلارهای دولتی را خوردند را از مسئولان خواستاریم.

وی در ادامه سخنان خود به اول ذی الحجه، سالروز پیوند ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اشاره و تصریح کرد: این ازدواج آسمانی در روز اول ذی الحجه در مدینه رخ داد و آن را گرامی می داریم.

آیت الله موسوی جزایری، از جوانان خواست در ازدواج به امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اقتدا کنند و از فقر نترسند، چرا که براساس قرآن منتظر نمانید و ازدواج کنید چراکه اگر فقیرید خداوند رزقتان را می رساند.

خطیب نماز جمعه اهواز اذعان داشت: برخی برای کار به من مراجعه می کنند، اما فرزندان من هم کارشان آخوندی است و همین الان اگر بخواهم کاری برای فرزندانم پیدا کنم نمی توانم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: جوانان ما باید حرفه ای را فرا بگیرند و به دنبال کار آزاد بروند و نباید ازدواج را به خاطر نداشتن کار عقب بیاندازند و جوانان نیز توقع خود را پایین آورند و والدین نیز به آن ها کمک کنند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: صنایع کوچک از صنایع بزرگ مهم تر هستند، چرا که مربوط به مردم عادی بوده و اکثریت صنایع را به خود اختصاص می دهند و تعدادشان بالا است لذا برای دولت و مسئولان باید مهم باشد و به آن اهمیت داده شود.

وی همچنین با اشاره به 22مرداد روز حمایت از تشکل های مردمی گفت: امیدواریم تشکل های مردمی فعال تر از گذشته ظاهر شوند.

انتهای پیام/گ

تاکید امام جمعه اهواز در برخورد با مفسدان اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.