محو داعش مقدمه ای برای محو اسرائیل است/آثار شکست رژیم صهیونسیتی روز به روز واضح تر می شود

امام جمعه شهرستان کارون گفت: محو داعش مقدمه ای برای محو اسراییل است و آن دور نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین قاسم خضیراوی، امام جمعه شهرستان کارون در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کارون با بیان اینکه ماه رمضان ماه برکت و الفت برای امت اسلامی است گفت: از خداوند کریم می‌خواهیم برکات خود را بر امت شریف ایران در این سرزمین نازل کند.

وی به روز جهانی قدس اشاره کرد و بیان داشت: آیات و روایات متعددی همچون آیات معراج پیامبر اکرم (ص) بر اهمیت بیت المقدس و قدس شریف دلالت واضحی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی با بیان اینکه تغییر قبله مسلمانان از بیت المقدس به سمت مسجد الحرام تایید و تاکید بر اهمیت این مکان مقدس و در واقع مهر تاییدی بر صحت نمازهای مسلمین به سمت این قبله نخست دارد تصریح کرد: روایاتی همچون اقامه نماز پیامبر در شب معراج و در پیشاپیش انبیاء و روایت مهم امام حسن عسکری (ع) در ثواب برپایی نماز در این مکان شریف همه از قدسیت بیت المقدس خبر می‌دهند.

امام جمعه شهرستان کارون، فلسطین را سرزمینی تاریخی با مرکزیت بیت المقدس دانست و افزود: تا پیش از ۷۰ سال قبل نامی از اسرائیل در جهان وجود نداشت تا آن که انگلیس با مکر و حیله این سرزمین ها را از بیش از ۸ میلیون فلسطینی غصب و به یهودیان صهیونیست تقدیم کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان کارون با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تکیه نکردن به غرب اظهار کرد: هیچگاه نباید به غرب تکیه کرد، زیرا که تکیه کردن و امید داشتن به غرب مفسده های فراوانی را برای امت اسلامی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خضیراوی اتکاء به غرب همچون آمریکا را سبب ایجاد کندی در روند رو به رشد جامعه اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: ایستادگی ملت مسلمان همواره موجب عقب رفتن دشمن از دشمنی خود بوده است نکته ای که همواره مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه گره زدن مسائل کشور به موضوعی همچون برجام یک خطا بزرگ محسوب می شود گفت: دشمنی استکبار جهانی با ایران دشمنی سطحی نیست، بلکه دشمنی زیربنایی و اعتقادی است.

حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان اولویت نخست جامعه اسلامی اظهار داشت: بیش از ۷ میلیون فلسطینی در کشورهای مختلف به سبب مهاجرت فزاینده و فشارهای بسیار سهمگین رژیم‌ صهیونیستی آواره شدند.

وی با عنوان این مطلب که اعلام بیت المقدس از طرف رئیس جمهور آمریکا به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی سبب جنایتکار شدن این رژیم در این روزها شده است افزود: اسرائیل کشوری نامشروع و یهودی ها نیز از اهالی این کشور و سرزمین محسوب نمی شوند.

خطیب نماز جمعه شهرستان کارون فعالیت‌های جبهه مقاومت را در مقابل استکبار جهانی بسیار ارزشمند توصیف و تصریح کرد: آثار شکست رژیم صهیونیستی با مهاجرت معکوس یهودیان از این سرزمین روز به روز واضحتر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خضیراوی با بیان اینکه جبهه مقاومت اکنون در مواجهه مستقیم با اسرائیل قرار گرفته است بیان داشت: محو داعش مقدمه‌ای برای محو اسرائیل است.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم روز قدس اذعان کرد: مردم شریف شهرستان کارون همه ساله در راهپیمایی روز قدس فریاد استکبارستیزی خود را سر می‌دهند.

انتهای پیام/گ

اسراییل در حال نابودی است

برچسب ها: نماز جمعه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.