استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست به برگزاری نشست‌های خبری توجه کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی روز گذشته چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ و همزمان با روز خبرنگار، در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای تبیین سیاست‌های جدید، تقویت نشاط و امید در جامعه، حفظ فاصله با رسانه‎ها، استفاده از نقد‌های منصفانه و اطلاع رسانی سریع، شفاف و به موقع، نشست‌های خبری برگزار کنند.

وی گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید ضمن برگزاری نشست خبری، معوقات و بدهی‌های خود به مطبوعات را هم پرداخت نمایند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به نیاز استان به مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای تکمیل یک‎هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام گفت: تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح، حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و ۵ تا ۱۰ سال زمان نیاز دارد.

عباسی با اشاره به ضرورت واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی یادآور شد: از این پس، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در این خصوص ارزیابی می‌شوند.

وی افزود: دلایل پرداخت نشدن تسهیلات اشتغالزایی طی سال جاری در استان هم باید به طور دقیق و کارشناسی بررسی شود.

عباسی همچنین خواستار اطلاع رسانی درخصوص شرایط و مراحل بهره مندی از تسهیلات بانکی در نشست مدیران مربوطه با رسانه‌های گروهی استان شد.

در این نشست، از مدیران کل ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به خاطر واگذاری پروژه‌های قابل سپردن به بخش خصوصی تقدیر گردید.

انتهای پیام/ش

نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار