استاندار چهارمحال و بختیاری، درآمد سرانه در این استان را پایین‌تر از میانگین کشوری اعلام و بر ضرورت افزایش آن تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری افزود: میانگین درآمد سرانه کشور ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که میانگین درآمد سرانه چهارمحال و بختیاری تنها هفت میلیون ریال می‌باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بنابراین افزایش و رساندن درآمد سرانه استان به میانگین کشوری بسیار مهم و ضروری است.

عباسی اظهار داشت: برای جلب رضایتمندی عمومی باید درآمد سرانه مردم بیشتر و معیشت و رفاه آنان مطلوب‌تر شود.

وی گفت: در این راستا توجه به نامگذاری‌های هر سال به عنوان نقشه راه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ضرورت دارد.

عباسی با اشاره به روند طولانی پاسخ دهی به استعلامات سرمایه گذاری‌ها افزود: پاسخ تمامی استعلامات باید براساس قانون صورت گیرد و در این زمینه نیازی به استعلام از بعضی دستگا‌های غیر مرتبط نیست.

وی با بیان اینکه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان متولی جذب تسهیلات اشتغال فراگیر، خانگی و روستایی است اضافه کرد: در صورت جذب نشدن این اعتبارات، مدیرکل مربوطه، مسئول و پاسخگو خواهد بود.

عباسی تأکید کرد: در صورتی که تا ۴۵ روز قبل از مهلت قانونی برای جذب این تسهیلات در هر کدام از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری اقدامی نشود، اعتبار مربوطه از این شهرستان کسر و به شهرستان دیگری افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ز

افزایش درآمد سرانه در چهارمحال و بختیاری ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار