مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه مشاغل خانگی در رونق اشتغال و اقتصاد استان نقش بسزایی دارد.

نقش توسعه مشاغل خانگی در اشتغال و اقتصادبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پریسا ابراهیم پور در نشست کمیته تسهیل گری و شتاب دهنده به کسب و کار زنان چهارمحال و بختیاری، حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا، بسته‌های حمایتی، کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه و بازارچه برای معرفی دستاورد‌های زنان کارآفرین را از مهمترین برنامه‌های اجرایی درخصوص توسعه مشاغل خانگی در استان برشمرد.

وی، توسعه مشارکت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زنان در عرصه‌های مختلف را امری ضروری بیان و اضافه کرد: توجه به توانمندی زنان در ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق تولید ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باید با بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، تولیدات صنایع دستی زنان و نمایشگاه‌ها و فروشگاه‎های مرتبط با آن را به خوبی معرفی و برای برندسازی و ایجاد بازار فروش و همچنین صادرات این محصولات اقدام کرد.

انتهای پیام/خ

ضرورت توسعه مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار