استاندار چهارمحال و بختیاری از دستگاه‌های مربوطه خواست: روند ارائه و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در استان را بررسی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان توجه کنند که هر فرد برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی از منابع مختلف، بیش از یک بار به بانک معرفی نشود.

وی، از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خواست: لیست افراد معرفی شده از شهرستان‌های ۹ گانه استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی را به فرمانداران اعلام کند.

عباسی افزود: روند ارائه و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر چهارمحال و بختیاری در نشستی با دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظارت سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بررسی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: از مجموع ۲۲۵ میلیارد ریال سهمیه استان در تسهیلات مشاغل خانگی، ۸۲ میلیارد ریال در اختیار بانک ملی، ۷۳ میلیارد ریال در اختیار بانک صادرات و ۷۰ میلیارد ریال در اختیار بانک ملت قرار دارد.

حفیظ الله فاضلی اضافه کرد: از این مجموع تا کنون ۸۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از سوی بانک‌های عامل مشخص در چهارمحال و بختیاری به متقاضیان واجد شرایط استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جذب سریع‌تر تسهیلات اشتغالزایی سهمیه استان باید مورد توجه جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران عامل بانک‌ها باشد.

حبیب الله وفایی افزود: نظارت بر نحوه استفاده درست از تسهیلات اشتغالزایی بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری و مدیریت صحیح بر منابع اعتباری از اولویت‌های مسئولان استان است.

انتهای پیام/ش

هر فرد یک بار برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک معرفی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار