اجرای طرح ملی توان‌افزایی زنان، با رویکرد کارآفرینی و با شعار «مسیر کسب و کار من» در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پریسا ابراهیم‌پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، از آغاز اجرای طرح ملی توان‌افزایی زنان با رویکرد کارآفرینی از امروز سه شنبه ۲۳ مرداد ۹۷ در این استان خبر داد.

وی گفت: این طرح با شعار «مسیر کسب و کار من» و به منظور آگاه‌سازی درخصوص مزایای اقتصادی و فرصت‌های کسب و کار در حوزه زنان، همراه با برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای به مدت سه روز اجرا می‌شود.

ابراهیم پور افزود: جامعه هدف این طرح، جوانان و زنان بویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مقطع سنی ۲۰ تا ۴۰ سال است که بتوانند در مسیر کسب و کار و کارآفرینی، ایده‌هایی ارائه دهند.

وی با بیان انتشار فراخوان ثبت نام در این طرح از اردیبهشت‌ امسال و از طریق دستگاه‌های پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۱۸۵ متقاضی از استان با مراجعه به سایت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان کشور، در این طرح نام نویسی کردند.

ابراهیم پور افزود: در روز نخست اجرای این طرح، آموزش‌هایی پیرامون مفاهیم ایده‌پردازی، فرصت‌های جدید و فرآیند شکل‌گیری کسب و کار به افراد ارائه می‌شود و در دو روز بعد با مشاوره فردی به کارآفرینان، طرح‌ها و ایده‌هایی که قابلیت اجرایی دارند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های توان‌افزایی در مسیر تاب‌آوری اجتماعی و در راستای شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و تدوین سند ارتقای وضعیت زنان ابراز امیدواری کرد: این سند پژوهشی و راهبردی، تا پایان شهریور امسال تکمیل شود.

انتهای پیام/خ

طرح ملی توان‌افزایی زنان با شعار مسیر کسب و کار من

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار