سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک انبار نگهداری از موادشیمیایی در شهر ری خبر داد.

آتش سوزی انبار نگهداری از موادشیمیایی در شهر ری/ حادثه مصدومی نداشتسیدجلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 11:24 ظهر امروز(چهارشنبه) حادثه آتش سوزی در یک انبار نگهداری از مواد شیمیایی در شهر ری، خیابان انبار نفت به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 5 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکرهای آب و بالابر به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی یک شهرک صنعتی بود که داخل آن تعداد زیادی سوله نگهداری از مواد شیمیایی و نفتی وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: یکی از سوله‌های این شهرک که به  انبارهای کوچک به وسعت 100 متر مربعی تقسیم شده بود، دچار حریق شده بود.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشان ها به محل حادثه رسیدند، این انبار کاملا شعله ور بود. به گونه ای که آتش از سقف ها به بیرون زبانه می‌کشید و آتش به سرعت در حال سرایت به انبار و سوله های مجاور بود.

وی بیان کرد: آتش‌نشان‌ها از چند جهت شروع به خاموش کردن آتش کردند و حتی بخشی از سقف ها را برش دادند و به وسیله کف مخصوص شیمیایی عملیات خاموش کردن آتش را از پشت بام آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در این حادثه هیچ مورد مصدومیتی گزارش نشده است و آتش نشان ها توانستند آتش را تحت کنترل خود قرار دهند.

ملکی گفت: در حال حاضر آتش نشان ها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار