رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد؛

افزایش پروازهای ایران و افغانستان به 30 پرواز در هفته

عابدزاده گفت: افزایش تدریجی تردد هوایی بین ایران - افغانستان به 30 پرواز در هر هفته اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

تردد هوایی بین ایران و افغانستان به 30 پرواز افزایش می یابدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: اکنون به طور متوسط در هر هفته 9 پرواز بین ایران و افغانستان انجام می شود و در دیدار با « محمد حمید طهماسی» وزیر حمل و نقل و هوانوردی ملکی افغانستان پیشنهاد داده شد تا ظرفیت پروازها بین دو کشور افزایش یابد.

معاون وزیر راه وشهرسازی اضافه کرد: ملت های ایران و افغانستان دارای پیوند های عمیق دوستی هستند و با توجه به ارتباطات نزدیک و ریشه‌های فرهنگی مشترک ایران و افغانستان، پیش بینی می شود که چنانچه سقف پروازها افزایش پیدا کند، مسافران بیشتری قادرند با استفاده از هواپیما بین دو کشور جابجا شوند.

عابدزاده افزایش پروازها میان دو کشور را تدریجی دانست و گفت: پیشنهاد شده تا پروازها بین ایران و افغانستان تا 30 پرواز در هفته افزایش پیدا کند.

به گفته وی، اجرایی شدن توافق، پروازها به 30 پرواز در هفته افزایش پیدا می‌کند، و این افزایش به مرور طی چند سال افزایش خواهد یافت.

گفتنی است؛اوایل هفته جاری محمد حمید طهماسی وزیر حمل و نقل و هوانوردی ملکی افغانستان به تهران سفر کرده بود و در دیدار با عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی راهکارهای توسعه همکاری های حمل ونقلی بین دوکشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

هر هفته 9 پرواز بین ایران و افغانستان انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار