مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: در هفته دولت (۲ الی ۸ شهریورماه) چهار پروژه آب و خاک، کشاورزی و دامپروری در شهرستان زرند افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زارعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: در هفته دولت چهار پروژه آب و خاک، کشاورزی و دامپروری که شامل دو طرح آبیاری تحت فشار، یک طرح گلخانه و یک طرح تولید جوجه یک روزه گوشتی می‌باشد، به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح دو طرح آبیاری تحت فشار ۳۲۰ و ۲۰ هکتاری گام مثبت در مسیر مصرف بهینه آب برداشته شده و این طرح‌ها با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳۸ میلیارد ریال که بیش از ۲۳ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی می‌باشد، اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: به مناسبت هفته دولت یک طرح تولید جوجه یک روزه گوشتی افتتاح که در این واحد روزانه ۱۰۰ هزار قطعه جوجه یکروزه تولید می‌شود و این طرح با هزینه کرد ۱۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و با اجرا این طرح ۴۰ شغل ایجاد می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این هفته یک واحد گلخانه آلوئه ورا در سطح ۲۵۰۰ مترمربع و با هزینه کرد اعتبار ۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این طرح ۳ شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ی

افتتاح گلخانه آلوئه ورا در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار