یک منبع در وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد دمشق تلاش برای ترور نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، را به شدت محکوم می‌کند.

سوریه اقدام برای ترور مادورو را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد دمشق تلاش برای ترور نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، را به شدت محکوم می‌کند.

این منبع گفت: هدف از تلاش برای ترور مادورو ایجاد ناامنی و بی ثباتی در ونزوئلا است. این منبع افزود سوریه با کشور و مسئولان ونزوئلا اعلام همبستگی می‌کند و احترام به تمامیت این کشور را خواستار است. ­

بامداد امروز (به وقت تهران) یک هواپیما‌های بدون سرنشین که حامل مواد منفجره بود، وارد محل سخنرانی مادورو شد و قصد ترور او را داشت که توسط یکی از محافظان وی هدف قرار گرفت و پس از برخورد با یک آپارتمان منفجر شد.

این حادثه زمانی رخ داد که تلویزیون ونزوئلا در حال پخش زنده مراسم سخنرانی مادورو در جمع نظامیان این کشور در کاراکاس بود و رئیس‌جمهور ونزوئلا را مجبور به ترک محل سخنرانی کرد. در این حادثه آسیبی به مادورو نرسید و تنها سخنرانی او بود که نیمه‌کاره رها شد اما ۷ تن از نیروهای گارد ملی در جریان این حمله زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار