مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی یک بخش مطالبه‌گر است و باید موضعی مطالبه‌گر نسبت به ما و سایر نهاد‌ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: اتحادیه مؤسسات قرآنی یک بخش مطالبه‌گر است و باید موضعی مطالبه‌گر نسبت به ما و سایر نهادها داشته باشد و این حق برای مؤسسات قرآنی و اتحادیه محفوظ است.

وی افزود: جمع هیأت مدیره مؤسسات اتحادیه قرآنی جمعی همدل، هماهنگ و با انرژی نسبت به گذشته است. به نظر می‌رسد از یک صحنه رقابتی یک جمع رفاقتی در اتحادیه شکل گرفته است. وظیفه ماست که برای اتحادیه مؤسسات وقت بگذاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بلک بیان داشت: امسال موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک صبغه قرآنی قوی دارد و صحنه گردان این کار هم مؤسسات و مردم هستند و می‌توان مسئولیت کمیته قرآن دهه فجر امسال را به عهده اتحادیه گذاشت گرچه ما نباید شانه خالی کنیم ولی شکل کار مناسب اتحادیه مؤسسات قرآنی است.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر کارهای میدانی قرآنی در استان انجام می‌شود؛ اما سال‌هاست ما از نبود یک فکر جامع‌تری در مسائل قرآنی محرومیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بلک افزود: می‌توان در بخش پژوهش کارهای خوبی انجام داد و این ظرفیت‌ها را شناساند. خوزستان قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست. ما باید سهم استان در قرآن را که سهم بالایی است معلوم سازیم چراکه خوزستان ظرفیت‌های بالایی در حوزه گویش عربی دارد.

انتهای پیام/م

لزوم معلوم سازی سهم خوزستان از قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار