یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید سلامت خود را حفظ کنید.

به کمک سامانه های دانش‌بنیان از خود مراقبت کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت نرم افزارهایی در حوزه سلامت شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره محصولاتی که در این شرکت طراحی و تولید شده است، گفت: شرکت ما موفق به تولید محصولاتی در زمینه سلامت و درمان بیماران شده است و ب صورت مجازی بیماران را درمان می‌کند.

وی درباره محصولات این شرکت اظهار کرد: شرکت در سلامت همراه الکترونیک، کیوسک خدمات سلامت و سامانه های مختلف را طراحی کرده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص کیوسک خدمات سلامت گفت: در برخی از مناطق دسترسی به پزشک دشوار است و در همین راستا  موفق به طراحی کیوسک خدمات آنلاین شده ایم که بیمار به صورت مجازی در آنجا درمان می‌شود.

درمان بیماران مناطق صعب‌البور در کیوسک‌های خدمات آنلاین

وی ادامه داد: در برخی از مناطق پزشکان حاضر و متخصص وجود ندارند در همین راستا بیماران در کیوسک های خدمات سلامت مشکل خود را بیان می کنند و پزشکان متخصص در شهرهای بزرگ تجویز مناسب را به آنان می دهد و بیماران به کمک تجویز این پزشکان می توانند درمان شوند.

مدیر این شرکت دانش بنیان درباره سامانه دیگری که این شرکت توانسته است آن را ارتقاء دهد؛ گفت: در این سامانه تمامی موارد خود مراقبتی برای کمک به کارمندان یک سازمان وجود دارد یعنی کارمندان می توانند در این سامانه وارد شوند و دوره های مراقبت خود را بگذرانند.

وی با اشاره به اینکه هر یک از کارمندان در سازمان هایی بزرگ باید خود مراقبتی داشته باشند، گفت: افراد در سامانه دانش بنیان می توانند اطلاعات پزشکی خود را وارد کنند، برای مثال اگر فردی مبتلا به دیابت باشد، باید در هر ساعت از روز فشار خود را بگیرد و در سامانه ثبت کند تا در این راستا پزشکان بتوانند فعالیت روزانه او را چک کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار