یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید خودروها را اجاره کنید.

اجاره ماشین‌های شیک در استارت‌آپ‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان است که رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید ماشین‌هایی لوکس با بهترین قیمت را برای خود اجاره و رزرو کنید؛ این سامانه خودرو را در محل زندگیتان‌ به شما تحویل می‌دهد و شما به کمک آن می‌توانید هر جایی که خواستید بروید.

این سامانه با هدف آسان کردن کار شما برای اولین بار در ایران خودروهای اجاره‌ای را از میان افراد اجاره دهنده دریافت می‌کنند و در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

همچنین هر یک از متقاضیان می‌توانند در این سامانه خودروها را با یکدیگر مقایسه کنند و هر کدام که به نظرشان بهتر بود، انتخاب کنند.

خودروهای اجاره‌ای را با اطمینان خاطر تحویل بگیرید

این سامانه به تمام مشتریان خود تضمین می‌دهد که خودروهایی‌ مناسب و بدون هیچ مشکلی را در اختیار آنها قرار می‌دهد و به واسطه همین اطمینان می‌توانید خودروها را اجاره کرده و از آنها استفاده کنید.

به گفته طراحان این سامانه برای کمک به افراد در قرارهای‌ ملاقاتشان‌ یا آسان کردن کار آنها، این سامانه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار