معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از ثبت ۲۱۶ میلیون تردد خودرو ۴ ماهه نخست امسال در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: این میزان تردد خودرو در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اعضاء کمیته‌های ۱۲ گانه برای ارائه خدمات به گردشگران در استان فعالیت دارند.

نبیان گفت: از ۲۷ اسفند پارسال تاکنون ۱۹ میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان به ثبت رسیده است.

وی بر بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف کار ستاد اجرایی خدمات سفر، رفع مشکلات، تقویت نقاط قوت و استمرار برنامه‌های مطلوب تاکید کرد و افزود: راه اندازی طرح های گردشگری، اقامتی، بوم گردی باید با رویکرد سلامت و امنیت مردم صورت گیرد.

نبیان با بیان اینکه در ۵ سال گذشته غریق در دریا کاهش داشته است گفت: فرمانداران به طور جدی پیگیر شوند و همه ناجیان غریق و خدمات رسانی کامل به مردم در سواحل حضور داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، با اشاره به این که راه اندازی بازارچه‌های محلی برای عرضه محصولات بومی استان ضروری دانست گفت: امسال بر ۳۸ بازارچه محلی در نقاط مختلف استان برپا شد که ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی حضور روستاییان، عرضه محصولات بومی و ایجاد ارزش افزوده را نتایج ارزشمند برپایی این بازارچه‌ها اعلام کرد و افزود: باید این مسله به صورت ویژه پیگیری شود و در تابستان نیز تداوم داشته باشد.

انتهای پیام /ر

ثبت ورود و خروج خودرو در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.