مدیرکل امور عشایری خوزستان از آغاز عملیات آبرسانی فوری با تانکر به مناطق عشایری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرحم کریمی، مدیرکل امور عشایری خوزستان به آغاز عملیات آبرسانی فوری به مناطق عشایری استان اشاره کرد و اظهار داشت: آب موردنیاز دام و عشایر استان با استفاده از 22 تانکر آبرسان دولتی، تعدادی وانت و تراکتور استیجاری در مناطق مختلف عشایری خوزستان به خصوص نقاط سخت گذر با مشارکت نزدیک عشایر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 7 دستگاه تانکر آبرسان جدید که به تازگی از سوی سازمان امور عشایری کشور خریداری شده تصریح کرد: این تانکرها در حال انتقال به خوزستان هستند تا سرعت آبرسانی به مناطق عشایری استان افزایش یابد.

کریمی به اختصاص اعتبارات استانی و ملی برای آبرسانی به مناطق عشایری استان خوزستان که با کمبود آب و خشک شدن چشمه ها روبرو هستند اشاره کردو افزود: ولی رقم دقیق تخصیصی آن اعلام نشده است.

مدیرکل امور عشایری خوزستان با اشاره به اینکه بیش تر مناطق عشایری خوزستان به علت خشکسالی و نقصان در نزولات جوی در سال آبی 97-96 با کمبود آب برای دام و مصارف انسانی مواجه هستند اذعان داشت: آبرسانی به مناطق عشایری تا اواخر تابستان و اوایل مهرماه که همزمان با کوچ قشلاقی عشایر دیگر استان ها به خوزستان است ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

صف تانکرهای آبرسان بسوی مناطق عشایری

برچسب ها: انتقال آب ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.