نماینده ایذه در مجلس از آبرسانی با بشکه و تانکر به مناطق خوزستان ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هدایت الله خادمی، نماینده ایذه در مجلس، در حاشیه جلسه شورای اداری خوزستان با انتقاد از بردن صنایع فولاد و پتروشیمی به مناطق کویری و تأمین نیاز آب آن ها از خوزستان بیان داشت: با این وضعیت به مناطق خود خوزستان با بشکه و تانکر آبرسانی می کنند و این وضعیت جای خجالت دارد.

وی در ادامه افزود: ما حتما به نامه آقای کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر وجود آّب مازاد در خوزستان و بلامانع بودن انتقال آب از این استان واکنش نشان می دهیم و روز گذشته نیز این واکنش را به رئیس جمهور داشتیم.

خادمی تصریح کرد: این نامه نشان داد که به صورت هدفمند و سازمان یافته به مردم خوزستان آسیب کلی می زنند، آب خوزستان را برای تفریحات آبی، باغداری، کشاورزی و صنعت فولاد، پتروشیمی و غیره می برند.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تالاب های هورالعظیم، شادگان و میانگران همه خشک شده و منبعی برای وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان شده اند.

وی گفت: یک هزار و 980 میلیارد تومان بودجه جاده های ایران بوده، ولی تنها 65 میلیارد تومان آن یعنی 23 هزارم درصد کل بودجه را به خوزستان اختصاص دادند، حتی از سهم بودجه راه آهن نیز صفر تومان به استان اختصاص یافته است.

هدایت الله خادمی اذعان داشت: وقتی مردم خوزستان بدون هیچ خواسته ای اعلام می کنند که "اگر هوا نداریم ولی هواتو داریم"، نتیجه اش این بی مهری می شود.

انتهای پیام/گ

آبرسانی با تانکر و بشکه به مناطق خوزستان جای تاسف دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار