بخشدار مرکزی هندیجان یکی از مشکلات عمده این شهرستان را مستقر نبودن اداره آب و فاضلاب روستایی دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامعباس دانش پژوه، بخشدار مرکزی هندیجان گفت: یکی از مشکلات عمده این شهرستان مستقر نبودن اداره آب و فاضلاب روستایی است که به صورت نمایندگی در هندیجان و زیر نظر بندر ماهشهر فعالیت می کند و امکانات کافی برای رفع مشکلات را ندارد.


وی گفت: از مجموع 16 روستای این بخش شبکه آب تنها چهار روستا و آن هم از محل اعتبارات دهیاری ها نوسازی شده و سایر روستاها دارای شبکه ای فرسوده و یا فاقد شبکه آب هستند و برای آبرسانی به آن ها از تانکر استفاده می شود.


دانش پژوه ادامه داد: تاسیسات آب رسانی دریهک که به منظور تامین آب روستاهای جاده بدر طراحی شده با وجود گذشت چند سال از شروع پروژه به دلیل نبود تامین اعتبار کافی همچنان به بهره برداری نرسیده است.


بخشدار مرکزی هندیجان افزود: آبرسانی با تانکر مشکلات زیادی برای اهالی روستاها ایجاد کرده، که باید با خدمت رسانی به این روستاهای بالای 20 خانوار مانع مهاجرت این افراد به شهرها شد.


وی ادامه داد: بیش از 14سال از شهرستان شدن هندیجان می گذرد ولی آب و فاضلاب روستایی آن همچنان زیر نظر ماهشهر فعالیت می کند و لازم است برای پیگیری بهتر مشکلات مستقل شود.


انتهای پیام/م

تامین آب با تانکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.