رئیس اداره آب و فاضلاب هندیجان از قطع آب در این شهرستان به دلیل فرسودگی لوله تأسیسات شبکه آب و فاضلاب هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن چرغنده، رئیس اداره آب و فاضلاب هندیجان بیان کرد: متأسفانه تأسیسات آب هندیجان فرسوده و متعلق به بیش از 30 سال پیش است و هر از چند گاهی یکی از آن‌ها دچار اختلال شده و مشکلات قطع آب را در پی دارد.

 

وی اذعان داشت: از امروز صبح لوله شبکه تأسیسات که بسیار فرسوده بود بطور ناگهانی ترکید و همکاران ما در حال تعمیرات هستند تا بتوانند آب شهر را وصل کنند.

 

چرغنده گفت: تأسیسات آب هندیجان فرسوده هستند و برای اصلاح آن‌ها باید کل تأسیسات نوسازی شود و این مستلزم اعتباری بیش از 5 میلیارد تومان دارد.

 

رئیس اداره آب و فاضلاب بندر هندیجان خاطرنشان کرد: لوله بزرگ ورودی شبکه آب و فاضلاب این شهرستان از صبح امروز دچار ترکیدگی شده و ما در این هوای بسیار گرم در حال تلاش هستیم تا آب هندیجان را وصل کنیم.

 

وی افزود: مشکل دیگری که داریم این است که اتصالات لوله‌های آب و فاضلاب در منطقه و استان موجود نیست و باید از تهران برای ما ارسال شود و این مقداری از وقت را هدر می‌دهد که امیدواریم امکانات بیش تری برای ما تخصیص بدهند.

 

حسن چرغنده اظهار داشت: ما اگر برای قطعات مخصوص درخواست سفارش بدهیم تا یک هفته بعد به ما سفارش را تحویل می‌دهند و این درخواست در مرکز کشور تهران است.

 

وی اذعان کرد: بیش از 30 سال است که شبکه آب شرب هندیجان بازسازی نشده و به‌مرور زمان پوسیده و نیاز به اعتبارات دارد تا از نو بازسازی شود و از هدر رفت آب جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.