نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس از نبود آب در برخی مناطق به مدت 2 ماه و نیم و وضعیت بسیار بد آن ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: از آنجایی که زیرساخت‌ها قابل اطمینان نیست، مردم برخی از شهرها از نظر آب دارای مشکلات بسیاری هستند. البته در بخشی از شهرها وضعیت خوب و در بخشی دیگر بسیار بد است.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های شمال شرق خوزستان مدتی است که با تانکر آبرسانی می‌شود و در برخی مناطق نیز دو ماه و نیم است که آب نداشته و وضعیت بسیار بدی را دارند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت برق نیز گفت:‌ قطعی برق در برخی مناطق وجود دارد اما نه به شدت مشکلاتی که در حوزه آب داریم. به عنوان مثال در شهرستان ایذه تنها یک ایستگاه برق وجود دارد که اگر دارای مشکل شود باید ساعات زیادی مردم منتظر باشند تا اشکالات برطرف شود.

خادمی در پایان افزود: مشکلات این مناطق اساسی است و تنها راه نجات از این مشکلات، انتقال آب از کارون ۳ به دشت‌های ایذه و باغملک است.


انتهای پیام/م

آب رسانی با تانکر در برخی مناطق خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم ابوطالبی
۰۹:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
کل آب مصرفی ایران در بخش شرب، فضای سبز و صنعت با فرض سرانه 220 لیتر به ازای هر ایرانی در یک روز، با احتساب جمعیت 80 میلیونی ایران، سالانه حدود 6 میلیارد متر مکعب خواهد شد، که در حدود 10 درصد ظرفیت سدهای ایران میباشد. علاوه بر این عمده آب مصرفی در بخش های شرب و صنعت به فاضلاب تبدیل میگردد که قابلیت استفاده مجدد در صنعت و کشاورزی را دارد. پس مشکل اصلی آب در ایران بخش کشاورزی و محیط زیست می باشد، البته اسراف در هر زمینه ای از جمله آب که یک مایه حیاتی می باشد