مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: در بخش‌هایی که در تامین آب عشایر مشکل داریم، آب مورد نیاز عشایر به وسیله تانکر‌های توزیع آب تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌رحم کریمی، مدیرکل امور عشایر خوزستان بیان داشت: در بخش های شمالی خوزستان در اواخر سال گذشته وضعیت بارندگی بهتر بود و این مساله باعث شد تا منابع آبی در آن بخش‌ها تقویت شوند و  در این زمینه با توجه به شرایط به وجود آمده برای منابع آبی مشکل خاصی که عشایر درون‌کوچ خوزستان را در بحث آب با بحران مواجه کند، وجود ندارد.

وی افزود: بیشتر عشایر در بخش‌های شمالی استان استقرار دارند و با توجه به اینکه منابع آبی در این مناطق به طور کامل خشک نشده‌اند، مشکلی در بحث تامین آب عشایر وجود ندارد.

کریمی عنوان کرد: در بخش‌هایی نیز که کمبود آب برای عشایر وجود دارد، از طریق تانکرهای آبرسانی می شود و هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف برای حل مشکلات آب مورد نیاز عشایر و دام‌های آن ها انجام گرفته است.

مدیرکل امور عشایر خوزستان در پایان با اشاره به تامین آب در تابستان گفت: تمهیدات لازم برای عشایر استان در راستای تامین آب مورد نیاز آن‌ها اندیشیده شده تا در این تابستان با مشکلی در خصوص آب مواجه نشوند.

انتهای پیام/م

آبرسانی با تانکر برای عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.