نشریه آنتی وار در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی هیچگاه به سمت دموکراسی حرکت نکرده است.

اسرائیل هرگز دموکراسی نداشته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آنتی وار با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت رژیم صهیونیستی هیچگاه به سمت یک دموکراسی حرکت نکرده است.

نشریه آنتی وار افزود: ایمن عوده، رئیس «ائتلاف فهرست مشترک عربی» در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، تصویب قانون نژادپرستانه «یهودی بودن» اسرائیل را «مرگ دموکراسی» توصیف کرد. آیا واقعاً عوده فکر می کرد قبل از تصویب این قانون در یک دموکراسی واقعی زندگی می کرده است؟ هفتاد سال برتری جویی، نسل کشی، پاکسازی قومی، جنگ، محاصره، کشتار جمعی، قوانین تبعیض گونه متعدد همه و همه با هدف تخریب مردم فلسطین می بایست به وی سرنخ های کافی بدهد که اسرائیل هرگز یک دموکراسی نبوده است.

در ادامه این گزارش آمده است قانون «دولت-ملت یهودی» صرفاً یک نمونه کوچک است. این قانون به کسانی که استدلال می کردند تلاش اسرائیل برای ترکیب دموکراسی با برتری قومی نوعی نژادپرستی است که خود را در لباس دموکراسی جا زده است، شواهد کافی برای اثبات دلیل خود داد.

اکنون کسانی که به حمایت از اسرائیل اصرار می ورزند باید بدانند که از یک رژیم آپارتاید گستاخ حمایت می کنند. این قانون جدید که پس از مشاجرات فراوان در روز 19 ژانویه به تصویب رسید، اسرائیل را از هر گونه ادعا – هر چند نادرست – مبنی بر دموکراتیک بودن دور می کند.

انتهای پیام/

گزارش نشریه آنتی وار درباره قانون نژادپرستانه کنست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار