سرپرست هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت : 350 شرکت کننده در مسابقات رده سنی 6 تا 20 سال حضور دارند.

 رضا پاشا نژادی سرپرست هیئت شطرنج خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت : با رویکرد جدیدی که هیئت شطرنج خراسان رضوی داشته است روز‌های پر مشغله‌ای پیش روداریم.

وی افزود: در هفته گذشته دوره داوری درجه سه شطرنج و مربیگری و دوره درجه دو داوری و مربیگیری فدراسیون شطرنج در این هفته گذشته و این هفته برگزار شده است.

پاشا نژادی گفت : مسابقات رده سنی مشهد با حضور بیش از 350 شطرنج باز به صورت ریتر و از رده سنی 6 تا 20 سال در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت شطرنج خراسان رضوی افزود: مرداد ماه امسال مسابقات بانوان استان را آغاز کردیم که قهرمان این مسابقات به نیمه نهایی کشور اعزام می‌شود و از 7 مرداد تا 12 مرداد هم مسابقات آقایان استان برگزار می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی و شهرستان‌های خراسان رضوی و همچنین از استان‌های گلستان و تهران و حتی آذر بایجان شرقی در دوره‌های داوری و مربیگیری شرکت کرده اند.

پاشا نژادی گفت : در مسابقات استان و مشهد که برگزار کردیم از شهرستان‌های خراسان رضوی مانند تربت جام، قوچان، نیشابور و سبزوار شرکت کننده داشتیم.

انتهای پیام//ا. آ
 



برگزاری مسابقات شطرنج در مشهد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.