همزمان با آغاز امامت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) و نیز ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) درحالی در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی برگزار شد که یک عضو حماس سلام رزمندگان این جنبش را از قلب میدان نبرد ابلاغ کرد.

 در این برنامه که پس از نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت امین الله برگزار شد، مجریان برنامه تلویزیونی محفل شامل «رضوان درویش» از کشور سوریه و «حسنین الحلو» از کشور عراق، همچنین «حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان»، «احمد ابوالقاسمی» و «حامد شاکرنژاد» نیز حضور داشتند.

در ادامه حاضران با شعار «مرگ بر اسرائیل » و« لبیک یا غزه »از جانبازان سرزمین فلسطینی استقبال کردند تا در این جشن بزرگ یاد مظلومیت مردم فلسطین را نیز گرامی داشته شود.

رزمندگان طوفان الاقصی از حافظان قرآن بودند

مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس در این جشن قرآنی گفت: صهیونیست ها سال ها قدس شریف را اشغال کرده اند تا به همه دنیا بگویند نامی از پیامبر اسلام و دین اسلام نخواهد ماند اما ما با ایستادگی خود به آنها می‌گوییم رسول نبی اسلام ما را به گونه‌ای تربیت کرده است که زمین را از لوث وجود صهیونیستی ها پاک خواهد کرد.

شیخ طلال عبدالرحمن شریم با اعلام و ابلاغ سلام رزمندگان فلسطینی از قلب میدان نبرد افزود: رزمندگانی که در عملیات طوفان الاقصی شرکت کردند، همه از حافظان قرآن بودند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جمع قرآنی اکنون برای تجدید بیعت با پیامبر اسلام جمع شده اند و شما نشان دادید وفادار به دین اسلام، کلام خدا و رهرو پیامبر اسلام هستید.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.