نماینده مردم گیلان در مجلس خبر گان رهبری گفت: اجرای عدالت از ویژگی‌های جامعه مهدویت است و اگر همه به درستی به وظایف خود عمل کنند عدالت حکم فرما می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گفتمان انتظار که در مسجد آفخرا رشت برگزار شد گفت:یکی از ویژگی‌های جامعه مهدویت اجرای عدالت است وهر کس در هر منصب و جایگاهی که هست اگر به وظایف خود به درستی عمل کند عدالت در جامعه که همه انسان‌ها به دنبال آن هستند حکم فرما می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌های زندگی بر دوش انسان‌های صالح و عادل گذاشته می‌شود افزود: عدالت باعث نزول برکات الهی و آبادانی می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبر گان رهبری خاطر نشان کرد: کسانی که با قانون الهی و سیره انبیاء آشنا هستند و منتظر ان واقعی ظهور حضرت مهدی (عج) هستند هیچوقت به دنبال نا عدالتی نمی‌روند و آن‌هایی که ظلم را در جهان ترویج می‌دهند قانون الهی را درک نکرده اند و از جامعه مهدویت دور هستند.

آیت الله رمضانی ادامه داد: منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) باید شرایط حضور آن حضرت را در جامعه فراهم و فرموده‌های ائمه اطهار را در جامعه اجرا کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با سوءاستفاده از فرصت‌ها قصد ایجاد اغتشاش و تنش در کشور اسلامی را دارند که باید با هوشیاری، تهدید‌های دشمنان را تبدیل به فرصت کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

یکی از ویژگی‌های جامعه مهدویت، اجرای عدالت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.