نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت همدلی و همنوایی بین حوزه و دانشگاه برای مقابله با توطئه نفوذ دشمن ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رضا رمضانی، نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت هفته حوزه و دانشگاه که در دانشگاه گیلان برگزار شد، گفت: این 2 نهاد آموزشی و تربیتی با اتکاء به گفتمان انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی را تقویت کنند تا توطئه نفوذ دشمن خنثی شود.

وی در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی رشت هم انتقال مفاهیم اسلام اصیل به نسل جدید را رسالت خطیر معلمان و استادان مراکز علمی - آموزشی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر استیصال حاکم بر گفتمان های دینی غرب آنان را نسبت به منبع عظیم و تعالی بخش اسلام ناب محمدی به هراس وا داشته و تمامی هجمه های فرهنگی - رسانه ای استکبار جهانی در همین راستا قابل تحلیل است.

آیت الله رمضانی ایران را مرکز ثقل انتقال گفتمان حقیقی اسلام به جهانیان برشمرد و گفت: دشمنان، تمامی تلاش خود را برای تقویت جریان نفوذ و ایجاد تفرقه در داخل به کار بسته اند و این تهدید با درک صحیح از حرکت تاریخی ملت ایران به سوی عدالت و آزادگی قابل پیشگیری است.

 

انتهای پیام/ع

 

ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.