نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: باید با روحیه همدلی و برادری زمینه بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت های بالقوه استان را فراهم آورد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با آیت الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری حفظ انسجام و وحدت رویه را مهمترین راهکار اعتلای استان در همه بخش‌ها دانست و گفت: باید با حفظ وحدت رویه و روحیه همدلی و برادری زمینه بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های بالقوه استان را فراهم کرد.
وی همسونگری را رمز موفقیت برای برون رفت از مشکلات فعلی دانست و افزود: تاکید رهبری بر پرهیز از ایجاد التهاب است و اینجانب تلاش می‌کنم با حفظ آرامش در جامعه، زمینه‌ی تعامل و همدلی را برای تحقق روند توسعه فراهم کنم.
نماینده، ولی فقیه در گیلان توجه ویژه به مسائل فرهنگی، معضلات اجتماعی، اشاعه فرهنگ نماز و رسیدگی به امور جوانان و اشتغال را از مهمترین اولویت‌های کاری اش در گیلان دانست.
آیت الله رضا رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری هم در این دیدار توجه بیشتر به مشکلات مردم، پیگیری مطالبات و همچنین شناسایی آسیب‌ها در بخش‌های فرهنگی را مهم دانست و تصریح کرد: علمای دینی و روحانیان بهترین سلاح برای مقابله با شبهات و جنگ نرم دشمنان هستند و باید جلوی نفوذ تفکر غربی را در جامعه گرفت.

انتهای پیام /ق

 

حفظ انسجام و وحدت رویه  مهمترین راهکار اعتلای گیلان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.