نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مدیران و مسئولان جامعه اسلامی باید رفع مشکلات مردم را توفیقی الهی قلمداد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با جمعی از مدیران و دست اندرکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خدمت به مردم را در جامعه اسلامی توفیقی الهی برشمرد و گفت : مسئولی که در تراز نظام اسلامی باشد هیچگاه از مراجعه مردم انعکاس مشکلات شان خسته نمی شود و تمام توان خود را برای رفع حوائج عامه به کار می گیرد.

وی در ادامه تلاش خستگی ناپذیر راهداران برای ارائه خدمات لازم به مسافران و رانندگان را قابل تقدیر دانست و افزود : حفظ و نگهداری بیش از ۱۱ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی گیلان و حضور به موقع در مواقع بحرانی به ویژه فصل زمستان از ماموریت های خطیری است که در بستر اخلاق ، تعهد و تخصص به منصه ظهور می رسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت توسعه روزافزون محورهای مواصلاتی گیلان تاکید کرد و گفت : تحقق این امر می تواند زمینه ساز پیشگیری از بروز مشکلاتی همانند ترافیک و سوانح جاده ایی شود و ضریب ایمنی در مسافرت ها را بالا ببرد.

محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز گفت : در طرح زمستانی امسال ۴۱ اکیپ راهداری با ۲۷۴ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مناطق برف گیر مستقر شده اند تا روند حمل و نقل در مواقع بحرانی را تسهیل کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 نماینده ولی فقیه گیلان با راهداران دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.