بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان تمرکز روی بازی بود و شعاری علیه وزیر ورزش و جوانان نشنیدم.

غفورى: شعاری علیه وزیر ورزش نشنیدمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وریا غفورى بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد شعار هواداران این تیم علیه وزیر ورزش و جوانان در پایان دیدار برابر پیکان گفت: من چیزى نشنیدم و تمرکزم روی بازى بود.

او در مورد دلیل غیبت اش در تمرین پیش فصل گفت: این مساله بار‌ها توسط مدیران باشگاه توضیح داده شده است. شرایطى داشتم که خیلى زود از اردو برگشتم تا به مصدومیتم برسم تا بتوانم در این بازى به میدان بروم و چیزى غیر از این نبود.

غفورى افزود: تیم ما نسبت به سال گذشته ضعیف تَر شده است اما مطمئن باشید استقلال همیشه استقلال است و نام این تیم بزرگ است و مى تواند به اوج برسد و کارش را انجام دهد. مطمئن باشید به جایگاهی که حقمان است می‌رسیم.

او درباره دیدار با تیم فوتبال السد قطر گفت: توان و وسع تیم ما همین بود. نفراتى که در اختیار داریم بهترین بازیکنان ایران هستند. جوانان تیم ما هم بهترین هستند و درسته تجربه لازم را ندارند، اما به هر حال مدیران به فکر هستند و تیم را تقویت مى کنند.

او درباره اینکه در پست غیرتخصصی بازی می‌کند توضیح داد: به طور کلى امروز از خودم اصلا راضی نبودم چرا که شرایط ایده‌آلی نداشتم، اما مشکلی با بازی کردن در این پست ندارم. قبل از جام جهانی براى اینکه در پست خودم بازی کنم خیلى جنگیدم تا به جام جهانی بروم، اما تلاش هاى من بی‌فایده بود.


بیشتر بخوانید: استقلال صفر - پیکان صفر /آبی پوشان جوان با یک امتیاز استارت زدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
عاشق فوتبالم
آخرین اخبار