على کریمى بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از لحاظ بدنى آمادگى کامل نداشتم و شرایط برایم سخت بود.

کریمى: از لحاظ بدنى آمادگى کامل نداشتمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ على کریمى بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره بازى استقلال مقابل پیکان گفت: از لحاظ بدنى آمادگى کامل نداشتم و شرایط برایم سخت بود، اما رفته رفته تلاش مى کنم تا در روزهاى آینده به شرایط خوبى برسم.

او ادامه داد: تیم فوتبال پیکان از ٢ - ٣ سال گذشته در یک سبک تکرارى همیشه بازى مى کرده و به خوبى دفاع مى کند و به دنبال ضد حمله است که در این میان بازیکنان این تیم توانستند یک موقعیت را هم خلق کنند. ما در نظر داشتیم فضایى را باز کنیم تا گلزنى کنیم، اما نشد و این موضوع هم به شرایط نامناسب ما براى آماده سازى در ابتداى فصل بازمى گردد. از همه هوادادان مى خواهم تیم را حمایت کنند چرا که تیم جوانى داریم و تمام تلاش خود را به کار مى گیریم تا براى استقلال افتخار آفرینى کنیم.

کریمى بیان کرد:امیدوارم هواداران صبور باشند، چون بچه‌ها با هم هماهنگ نشدند و آمادگى خوبى نداشتیم.

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته شده بود مصدومیت شدید دارد بیان کرد: نمى دانم چه بگویم، اما اینکه در رسانه‌ها مطرح شده مصدومیت من حاد بوده پس در بازى امروز نمى توانستم بازى کنم. با کمتر از ١٠ جلسه و آن هم نه به صورت فشرده امروز توانستم بازى کنم. در ماه هاى گذشته مصدومیت داشتم و جام جهانى را از دست دادم و باید بگویم مشکل وجود دارد اما فکر نمى کنم براى بازى کردن منعى داشته باشم و با حضور در تمرینات شرایط اینطور بود که براى حضور در میدان مشکلى ندارم. خداروشکر امروز هم بازى کردم. یک جلسه با تیم تمرین کردم و خواستم که در بازى تعویضم کنند و مطمئنا بیشتر تمرین مى کنم تا بهتر بتوانم به تیم کمک کنم.

او گفت: تا ٢ شب پیش قرارداد نداشتم و این موضوع خطرناک بود، چون به خاطر هواداران و باشگاه در ترکیه و تهران تمرین کردم و فکر مى کنم اگر این وسط مشکلى برایم پیش مى آمد، کسى پاسخگو نبود.


بیشتر بخوانید: حیدری: تیم جوانان استقلال مقابل پیکان بازی کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار