مدافع تیم فوتبال پیکان تهران گفت: استقلال را تاکنون به این شکل ندیده بودم، اما جوان گرایی به سودش است.

حمودی: جوان گرایی استقلال به سود این باشگاه است/ مگنو پول ایرانی می گیردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی حمودی مدافع تیم فوتبال پیکان تهران درباره دیدار تیم‌های استقلال و پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر گفت: هواداران در هفته اول انتظار ارائه بازی خوب را از هر ۲ تیم ندارند. پیکان تمریناتش را زود شروع کرده و در این مدت به هماهنگی خوبی رسیده است. در مجموع انتظاری که از این بازی داشتیم به دست آوردیم.

او درمورد زیبا نبودن این بازی بیان کرد: در ابتدای فصل حضور داریم و بسیاری از بازیکنان استقلال هم به تازگی وارد این تیم شده اند. ما هم در زمین حریف به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم.

حمودی درباره اینکه با توجه به سابقه بازی اش در استقلال آیا این تیم را تا این حد جوان دیده بود یا خیر، تصریح کرد: اولین بار است استقلال را به این شکل می‌بینم، اما فکر می‌کنم اتفاق خوبی است. در شرایطی که نرخ دلار تا این اندازه بالا رفته جذب بازیکن خارجی برای تیم‌ها بسیار دشوار است. این جوان گرایی به سود فوتبال ایران و باشگاه استقلال است.

مدافع پیکان تهران درباره حضور مگنو باتیستا برزیلی و ۲ بازیکن آفریقایی در ترکیب ابن تیم گفت: مگنو چندین سال است در کشورمان حضور دارد و باید او را ایرانی حساب کنیم. در مورد قرارداد آفریقایی‌ها اطلاعی ندارم، اما تا جایی که شنیده ام باشگاه با باتیستا به پول ایران قرارداد بسته است.


بیشتر بخوانید: جلالی: عملکردمان مقابل استقلال نوید روز‌های خوب را می‌دهد


انتهای پیام/

اظهارات علی حمودی پس از دیدار استقلال و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار