سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قرارداد یک یا ۲ بازیکن السدقطر از بودجه آبی پوشان پایتخت بیشتر است.

شفر: مبلغ قرارداد ۲ بازیکن السد از کل بودجه استقلال بیشتر استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازى استقلال مقابل پیکان گفت: با وجود تمام مشکلاتی که در چند هفته گذشته داشتیم، اردوى خوبى برگزار شد. اما اخبار بدى از تهران به اردو می رسید و حتى بازى دوستانه ما لغو شد. البته در ترکیه بازى دوستانه داشتیم، اما این دیدار‌ها در ورزشگاه کوچکی بدون حضور هواداران بود. بازى دوستانه در آلمان مى توانست هواداران زیادى را به ورزشگاه بیاورد. با این وجود بابت بازى امروز به تیمم تبریک مى گویم.

او افزود: دیدار مقابل پیکان اولین بازی ما در حضور هواداران بود و بابت تمام اتفاقات امروز به تیمم تبریک مى گویم. در فصل گذشته برابر پیکان بازى سخت ترى را داشتیم و در بازى فصل پیش گل امید ابراهیمى به سختى به ثمر رسید، اما امروز هیچ توپی روی دروازه ما نیامد.

شفر بیان کرد: وریا غفوری و علی کریمی در همه جلسه هاى تمرینى که ما در گذشته برگزار کردیم حاضر نبودند و به همین دلیل تعویض شدند. سجاد آقایی هم به خاطر گرفتگی عضله تعویض شد. بابت بازیکنان جوان تیم همچون آذری، صیادمنش و آقایی بسیار خوشحال هستم. هر سه بازیکنی که اسم بردم بازیکنان بسیار جوان و با استعدادی هستند و همه شما کیفیت و عملکرد آن‌ها را دیدید. به محمد دانشگر تبریک مى گویم و از او تشکر مى کنم، چون وى با یک آسیب دیدگى به شرایط خوبى نرسیده بود اما  بازى بسیار زیبایى انجام داد.

سرمربى تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: از ضربه ایستگاهی که در آخرین دقایق مسابقه به دست آمد خوشحال نبودم و تا حدودى راحت نبود و شاید یک بازیکن باید به نحو دیگرى پاس مى داد. مى توانستیم از راه هاى خوبى براى استفاده از آن ضربه استفاده کنیم، اما به هر حال فوتبال است.

شفر ادامه داد: باید از بزرگترهاى تیمم تعریف و تمجید کنم. رحمتی، منتظرى، حیدری و کریمی که خیلى به جوانان تیم کمک مى کنند. همین طور از هواداران خوب استقلال تشکر مى کنم و در نشست خبری قبل از بازی در صفحه شخصی خودم نوشتم که که حضور هواداران بسیار مهم است و از آن‌ها درخواست کردم تا به ورزشگاه بیایند تا به تیم انرژى و روحیه بدهند که خوشبختانه این کار به خوبى انجام شد.

او بیان کرد: در بازی سال گذشته مقابل پیکان که در زمین حریف داشتیم روزبه چشمی شانس آورد که قلم پایش نشکست و در بازی قبلى هم اتفاقى براى تیام رخ داد. در بازى امروز هم آقایى شانس آورد قلم پایش خرد نشد. آقایى شانس آورد که قلم بند داشت وگرنه استخوان پاى او خود مى شد و اصلا فوتبالش تمام مى شد. از داور بازى تعجب مى کنم که کارت قرمز نداد و خداروشکر که پاى این بازیکن نشکست. صحبت هاى من علیه داور مسابقه نیست و شاید او آن صحنه را ندیده باشد.

او در مورد اینکه استقلال در ارسال پاس‌ها دقت ندارد گفت: این مشکل در استقلال هست و امروز مشخص بود که پاس آخر مهم است. خیلی مهم است که مهاجمى که در نوک قرار دارد به خوبى حرکت کند تا بتوانند براى پاس آخر موقعیت سازى کنند. در اواخر بازى ٢ توپ خوب به صیادمنش رسید. خیلى سخت است اگر بدون پاس بخواهیم برنده باشیم. بنابراین لازم است همه خوب حرکت کنند تا بازیکنان دیگر بتوانند پاس آخر را برسانند. صیادمنش خیلی خوب بازی کرد و به نظر من بهتر بود از دقایق اول بازى نکرد چرا که بازیکن جوان برایش مهم است دیر به زمین بیاید تا اینکه از اول در زمین بازى باشد. بازیکنان جوانى که در گذشته با من کار کردند کم کم فیکش شدند و به تیم ملى رسیدند.

شفر در مورد حضور بازیکنان جدید در استقلال گفت: ٤ - ٥ هفته قبل اسامى بازیکنان مد نظرم را به باشگاه دادم اما الان هیچکس اینجا نیست. ما 2 -3 روز گذشته با مدیران باشگاه صحبت کردیم و مطمئنم یک یا ٢ بازیکن به ویژه براى دیدار مقابل السد به تیم ما اضافه می‌شوند. شاید یکى از بازیکنان السد همچون ژاوى یا گابى رقم قراردادشان به اندازه مجموع کل استقلال باشد اما با این حال از عملکرد تیمم خوشحال هستم.

او افزود:از عملکرد تیمم خوشحال هستم، زیرا فصل قبل مقابل پیکان مشکلات بیشتری داشتیم، اما امروز حریف حتى یک موقعیت هم روى دروازه ما نداشت.

سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنان از جمله کریمى و غفورى به خوبى بازى کردند و با وجود اینکه برخی از آن‌ها در آمادگی کامل نبودند، اما در حد خود بازى کردند. به طور حتم برای بازی‌های آینده باید تیم کاملی داشته باشیم و برای بازی برابر السد باید تیمی بهتر و کامل‌تر داشته باشیم.

شفر بیان کرد: در بازى امروز دیدید که آقایى تعویض شد و مشخص بود که در بازى امروز نیاز به تعویض داریم. البته تنها ترکیب اصلی مهم نیست و نیمکت نیز به همان اندازه مهم است. به طور حتم اگر نیمکت خوبی داشته باشیم به همان اندازه شانس پیروزی بالا مى رود.

او افزود:در ٢٠ دقیقه آخر بازى دیدید که شانس هاى زیادى روى دروازه حریف داشتیم و این به ٢ موضوع بر مى گردد. دلیل اول حضور مربی آلمانی در ترکیه در کنار ما بود و امیدوارم باشگاه شرایط را برای حضور او فراهم کند و او فرد خوبى است و ما پنج هفته به بازیکنان استراحت دادیم و شما در نظر بگیرید که فصل گذشته چقدر برای ما سخت بود و از رده پانزدهم به بالاى جدول آمدیم. همه بازیکنان برنامه تمرینى انفرادى داشتند و تمرینات ما به خوبى انجام شد.

او در مورد وضعیت حضور قربانى و تبریزى در استقلال گفت: خیلی خوشحالم که این موضوع را مى شنوم. دوباره می‌گویم که ما بازیکنان جوان و خوبی همچون صیادمنش و آقایى داشتیم اما زمانیکه مسابقات لیگ قهرمانان فرا می‌رسد خوب است جوانان بازى‌ها را ببینند تا بیشتر یاد بگیرند. مرتب با مدیرعامل باشگاه و معاون او در تماس و صحبت هستیم و باید بهترین کار را انجام دهیم. استقلال شماره یک است و در آینده هم شماره یک خواهد بود.


بیشتر بخوانید: آبی پوشان جوان با یک امتیاز استارت زدند/قلعه نویی با یک امتیاز به اصفهان بازگشت


انتهای پیام/

اظهارات وینفرد شفر پس از دیدار تیم‌های استقلال - پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
عجب............................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
قابل توجه وزير ورزش
آخرین اخبار