فرمانده نیروی انتظامی لرستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد و گفت: در این راستا دو باند عمده منهدم و ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مهدیان‌نسب فرمانده نیروی انتظامی لرستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد و گفت: در این راستا دوباند عمده منهدم و ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

 مهدیان‌نسب گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» طرح مبارزه با قاچاق به مدت سه روز به طور هماهنگ در قالب چند اکیپ در محور‌های مواصلاتی استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان با تلاش مضاعف موفق به کشف انواع کالای خارجی قاچاق شامل لوازم تزئینی، خانگی و جانبی موبایل، قرص و پودر بدن‌سازی شدند.

مهدیان‌نسب با اشاره به انهدام دو باند عمده قاچاق کالا بیان کرد: در این راستا ۵۹ قاچاقچی کالا دستگیر و ۳۳ دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال بر آورد کردند، گفت: متهمان راهی مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اینکه پیامد ورود کالای قاچاق به کشور رکود اقتصادی، فقر و بیکاری جوانان است، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و امکانات موجود با پدیده شوم قاچاق مبارزه جدی و مستمر خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.