مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی با معرفی نفرات برتر در کرمان برگزار می شود.

اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی کرمان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به برنامه ریزی های اجرایی سازمان اوقاف در برگزاری مسابقات قرآن کریم ،به تفاهم نامه همکاری این اداره با اداره آموزش و پرورش اشاره کرد وگفت: برگزاری مسابقات در رده سنی شکوفه ها طبق تفاهم نامه سازمان اوقاف با همکاری آموزش و پرورش با عنوان مسابقات دانش آموزی برگزار می شود.

وی افزود: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزی امسال در 14 گروه و رشته قر آنی برگزارشد که مراسم اختتامیه این مسابقات نیمه دوم مرداد ماه با تجلیل از 350 دانش آموز برگزیده در کرمان برگزار می شود.

تدینی با اشاره به رقابتهای کشوری این مسابقات در استان های مشهد و تهران گفت: سهمیه استان در این رقابتها 74 نفر می باشد.

وی تصریح کرد: سال گذشته دانش آموزان کرمانی 15 سهمیه مسابقات کشوری را کسب کردند.

وی در خصوص پایان رقابت های چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان در رده سنی بزرگسالان افزود: این مسابقات با شرکت ۶۱۰ نفر از منتخبین استان برگزارشد که از رتبه های اول تا سوم این مسابقات طی مراسمی تجلیل و رتبه های اول هر رشته نیز به مسابقات کشوری که مهر سال جاری در اراک برگزار می شود، اعزام می شوند.

انتهای پیام/س

 

اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۴:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
اراک