شکری گفت: مدت زمان محرومیت سامان و کرامت عبدولی کم نشده و فقط محرومیت سعید کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نادر شکری با بیان این مطلب افزود: رأی کمیته انضباطی در مورد متخلفین رقابت های انتخابی تیم های ملی بلافاصله اعلام شد و مدت زمان محرومیت در آرای صادره از زمان صدور آن محاسبه می شود.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه انضباطی کشتی گیران می توانستند در کمیته استیناف فدراسیون نسبت به رأی صادره درخواست تجدیدنظر کنند و در مورد برادران عبدولی، آن ها در زمان مقرر نسبت به درخواست تجدید نظر در کمیته استیناف اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در مورد سعید عبدولی هم با توجه به حضور وی در کمیته استیناف و بررسی صورت گرفته، حکم قبلی وی شامل شش ماه محرومیت قطعی و شش ماه محرومیت تعلیقی مجموعه یکسال بود که در استیناف مدت یکسال باقی ماند لیکن با اعمال کیفیات مخففه به 3 ماه قطعی و ۹ ماه تعلیقی تغییر کرد و در نهایت حکم نهایی وی 3 ماه محرومیت قطعی و 9 ماه محرومیت تعلیقی است. ضمن اینکه مدت زمان محرومیت کرامت همچنان باقی است و کمیته استیناف فقط ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی را بخشیده شده است، محرومیت سامان عبدولی نیز از سه ماه قطعی به سه ماه تعلیقی تبدیل شد ولیکن با توجه به اینکه ایشان قبلا محرومیت تعلیقی داشته اند سه ماه محرومیت قبلی نیز بایستی اعمال شود.

شکری در پایان خاطر نشان کرد: البته طبق آیین نامه انضباطی در صورتی که دو سوم محرومیت کشتی گیران طی شود، آن ها می توانند درخواست بخشش دهند و با نظر رئیس فدراسیون مابقی محرومیت آن ها بخشیده شود.


بیشتر بخوانید:

اعلام آرای کمیته انضباطی در مورد حواشی انتخابی تیم های ملی کشتی

یزدانی،محبی و گرایی تشویق شدند


انتهای پیام/

رأی کمیته استیناف در مورد پرونده محرومیت برادران عبدولی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار