در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«چراغ قوه در چشم خورشید» در صف مجوز انتشار

حمید رضا شکارسری شاعر گفت:کتابم با عنوان « چراغ قوه در چشم خورشید » در وزارت ارشاد هنوز بررسی نشده است.

حمید رضا شکارسری شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص کتاب در دست انتشارش گفت: کتابم با عنوان « چراغ قوه در چشم خورشید » در انتشارات شب چله زیر چاپ است.

وی با بیان اینکه مدتی است کتابم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مانده و هنوز  بررسی نشده است، گفت:در آخرین تماسی که با ناشرم داشتم متوجه شدم مجوز انتشار کتابم هنوز صادر نشده است از این رو منتظر هستیم تا مجوز انتشار آن صادر شود.

شکارسری بیان کرد: با انتشارات «فصل پنجم» درباره انتشار جلد سوم زایش مرگ های متن صحبت کردم چرا که می خواهم سه جلد این کتابم را با هم در قالب یک بسته منتشر کنم.

وی با بیان اینکه جلد سوم کتاب،جدید است، ادامه داد:دو جلد قبلی آن پیش از این منتشر شده بود.

شکارسری گفت:زایش مرگ های متن مجموعه نقدهایم درباره شعر کوتاه معاصر است از این رو تصمیم گرفتم مجموعه نقد هایم  را درباره شعر کوتاه معاصر هر دو سال یکبار منتشر کنم.

این شاعر با اشاره به انتشار رباعی هایش در سوره مهر اظهار کرد: پس از سال ها تصمیم گرفتم مجموعه رباعی هایم را منتشر کنم.مجموعه رباعی هایم را  با عنوان « تمرین سکوت می کنم بعد از تو » برای انتشار به سوره مهر سپردم و منتظر هستم تا ببینم انتشار این کتابم در این انتشارات چقدر طول می کشد و در مجموعه رباعی هایم می توان اشعاری از هر ژاندر مشاهده کرد.

شکارسری با اشاره به موضوعات رباعی هایش در مجموعه «تمرین سکوت می کنم بعد از تو» تصریح کرد:گاهی ژاندرهایی که رنگ و بوی سیاسی و اجتماعی دارند در رباعی هایم دیده می شود گاهی ژاندرهای رباعی هایم عاشقانه و تغزلی به نظر می رسد و بعضی رباعی هایم رنگ و بوی هستی شناختی و فلسفی دارند.

وی ادامه داد:ملاکم برای  انتخاب رباعی در مجموعه شعرم با عنوان «تمرین سکوت می کنم بعد از تو »فقط قوت رباعی و توجه به شاخص های ساختاری آن بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار