دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۰ نفر از مردم بزمان امروز همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید به ایرانشهرتوسط تیم پزشکی خادم یاران رضوی آستان قدس ویزیت رایگان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی هوشمند دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان اظهار داشت:۱۵۰ نفر از مردم بزمان امروز همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید به ایرانشهرتوسط تیم پزشکی خادم یاران رضوی آستان قدس ویزیت رایگان شدند.

هوشمند افزود:این تیم شامل ۲ پزشک عمومی و کادر درمانی است که مورد استقبال مردم بخش بزمان ایرانشهر قرار گرفت.

وی گفت: کاروان زیر سایه خورشید از ۲۹ تیر به مدت هشت روز در حال اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است.

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این کاروان تاکنون در شهرستان‌های کنارک، سرباز و راسک حضور یافته و امروز نیز وارد بزمان شد.

وی ادامه داد: در ادامه سفر این کاروان در دلگان، جلگه چاه هاشم، ایرانشهر، خاش، سراوان، زاهدان و منطقه سیستان حضور می‌یابد.

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان افزود: برنامه‌های عمومی نظیر حضور در شهرستان‌های مختلف استان، عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان، مراکز نگهداری کودکان یتیم و بی سرپرست و خانواده معظم شهدا، حضور در پادگان‌ها و مراکز نظامی و نقاط صفر مرزی و ... برای این کاروان پیش بینی شده است.

هوشمند ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی بر اساس معارف و فرهنگ ناب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه معارف، فرهنگ، سنت و سیره امام رضا (ع)، ترویج و بهره مندی از سنت حسنه زیارت از راه دور، تقویت و استمرار ارتباط معنوی با این امام معصوم (ع) و تقویت جریان‌های جوانمردی از جمله اهداف برگزاری این برنامه هاست.

وی بیان کرد: سال گذشته این کاروان مورد استقبال افزون بر ۵۰ هزار نفر از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

هوشمند تصریح کرد: برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید ۱۱ سال در کشور و پنج سال متوالی در سیستان و بلوچستان درحال اجراست.

دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و در سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع

ورود کاروان زیر سایه خورشید به سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار