دبیر تشکل‌های مردمی زیر سایه خورشید سیستان وبلوچستان گفت: کاروان زیر سایه خورشید از ۲۹تیر ماه وارد استان می‌شود و به مدت هشت روز در شهر‌های مختلف این استان حضور خواهد داشت .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی هوشمند دبیر تشکل‌های مردمی زیر سایه خورشید سیستان وبلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر نمایندگی، ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان رسمی حرم مطهر رضوی و حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی پس از ورود به استان در ۵۹نقطه جغرافیایی استان حضور پیدا می‌کند.

هوشمند با اشاره به احرای ۱۵۰برنامه فرهنگی توسط خادمان حرم رضوی در استان افزود:در این حرکت فرهنگی ۸۰کاروان به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند.

وی تصریح کرد:کاروان زیر سایه خورشید تحت عنوان کاروان مهر و محبت که حامل سلام خدام امام رضا (ع)به مردم استان است روز جمعه ۲۹تیرماه از طریق فرودگاه شهرستان کنارک وارد استان می شود.

وی ادامه داد: مراسم محوری این کاروان روز سه شنبه دوم مردادهمزمان با مراسم گلباران حرم رضوی در مشهد مقدس در شهر زاهدان برگزار می شود.

دبیر تشکل های مردمی زیر سایه خورشید استان گفت: این مراسم مردم شهر زاهدان بایک شاخه گل به استقبال خادمان حرم رضوی از میدان تیر زاهدان می روند و خادمان را تا مسجد علی بن ابیطالب همراهی می کنند.

هوشمند افزود: این حرکت فرهنگی به مدت ۱۱سال است در کشور انجام می شود و در استان سیستان و بلوچستان به عنوان پنجمین بار در جمع مشتاقان کوی رضوی حضور می یابند.

وی بیان کرد:در سال گذشته نیز ۵۰هزار نفر از مردم میزبان کاروان زیر سایه خورشید بودند و از برکات معنوی این حضور پر برکت بهره مند شدند.

وی با اشاره به برنامه های این کاروان در منطقه سیستان هم ادامه داد:مردم منطقه سیستان از روز پنجشنبه ششم مرداد میزبان کاروان زیر سایه خورشید هستند و حضور در شهرهای مختلف این منطقه از جمله برنامه های خاذمان حرم رضوی می باشد.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده جانبازان ، عیادت از بیماران، حضور در مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست و خانه سالمندان و حضور در مراکز نظامی از جمله برنامه های این کاروان در استان است.

انتهای پیام/ع

کاروان زیر سایه خورشید درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار