شهردار مشهد گفت : به عنوان خادم مردم مشهد و خادم امام رضا (ع) وظیفه خود را خدمت رسانی به زائران و مجاوران امام علی بن موسی الرضا (ع) می‌دانم .

وظیفه خود را خدمت رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) می‌دانمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تقی زاده خامسی افزود : در گذشته برنامه‌های مردمی بسیاری از دل محلات در اعیاد مذهبی می‌جوشید که متاسفانه اکنون کمرنگ شده است و در این راستا شهرداری مشهد  تلاش کرده است تا برنامه‌های خود را از سرای محلات و صحبت با مردم رقم بزند تا خود مردم متولی برنامه‌ها باشند و شهرداری مشهد حمایت از برنامه‌ها را دنبال کند .

وی ادامه داد : در ایام دهه کرامت شهرداری مشهد برنامه هایی مانند برگزاری جشن‌ها ، تئاتر‌های متنوع ، نقاشی از موضوعات و گذشته مشهد و همچنین اکران جملاتی از امام رضا (ع) که جنبه آموزش دینی و شهروندی دارد را در دستور کار خود قرار داده است تا بتوانیم در ارتقاء فرهنگ عمومی شهر گامی مطلوب برداریم.

شهردار مشهد گفت : این بنیاد در دهه کرامت ۱۹۰۰ برنامه ویژه دارد که بر مبنای مشارکت مردم مشهد شکل یافته است .

تقی زاده خامسی افزود : طی جلساتی که با مدیریت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) داشته ایم تمامی کار‌ها با هماهنگی و تمام توان در مرحله اجرا قرار دارد .

وی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را حرکت مطلوبی دانست و ادامه داد : امیدواریم شهرداری بتواند با همراهی خود کار‌های خوبی را به مردم ارائه دهد تا در ایام و مناسبت‌های سال مانند دهه کرامت موجبات شناخت هر چه بیشتر سیره ائمه معصومین (ع) را برای عموم مردم به شکلی مطلوب فراهم کند .

انتهای پیام // ف. ش.


بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در دهه کرامت۱۹۰۰ برنامه ویژه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.