معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مدیریت بحران در استان‌ها ایجاد یک تشکل فراگیر و تعاونی برای توسعه صادرات از سوی بخش خصوصی ضروری دانست.

کلانتری معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: ایجاد اعتماد و همکاری در میان مردم یک ضرورت است و لازمه آن مبارزه شفاف با فساد بوده و به همین دلیل ستاد مبارزه با فساد با عضویت روسای قوا و به ریاست رئیس جمهوری تشکیل شد.

معاون وزیر تعاون تصریح کرد: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب نیز در جلسات اخیر بر این امر و لزوم تعامل با کشور‌ها و محور قرار داشتن دولت در مسائل اقتصادی تأکید فرموده اند.

کلانتری برای حل مشکلات فعلی استان یزد در حوزه اقتصادی هم گفت: در مرحله اول باید یک گروه توسعه برای مدیریت بحران‌ها متشکل از بخش خصوصی و تعاونی‌ها تشکیل شود.

وی افزود: شاید این اتاق گفتگو و گروه توسعه‌ای با تدبیر لازم بتواند هم الگویی برای کشور باشد و هم به رشد صادرات کمک کند.

کلانتری استفاده از تجربه صادرکنندگان حرفه‌ای از سوی بخش خصوصی و ایجاد تشکل فراگیر و تعاونی را راهکار دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: در کنار این‌ها باید کمیته تخصصی برای حل مشکلات ارزی ایجاد شود.

معاون وزیر تعاون در ادامه با تأکید بر لزوم افزایش اختیارات استان‌ها و واگذاری کار‌ها به بخش خصوصی تصریح کرد: در عین حال، سعه صدر و سختکوشی بهترین راه حل برای صنعتگران در شرایط فعلی کشور است.

انتهای پیام/ ا

ایجاد گروه توسعه برای مدیریت بحران ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار