مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 10 مرداد تمدید شد.

تمدید شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 10 مردادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نیک بخش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، تا 10 مرداد امسال تمدید شد.

نیک بخش هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامی داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی برشمرد .

وی گفت: امسال هفت عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) در این جشنواره به مخاطبان و شرکت کنندگان مسابقه عرضه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، به برگزیدگان علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، هدایایی شامل 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره؛ اهدا می شود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتابها و پرسشنامه های مسابقه به کتابخانه های عمومی استان و همچنین برای شرکت در بخش الکترونیکی و دریافت فایل PDF کتابها به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.iranpl.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ن

 

تمدید شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.