پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان در مجموعه ورزشی این مجتمع گشایش یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوذر حلوایی پور دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر گفت : این جشنواره در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی گل گهر و با هدف ارتقاء فرهنگ و ترویج فرهنگ شادی و نشاط در جامعه و با شعار بیایید با هم مهربان باشیم به مدت ۷ شب اجرا می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره ۶۰ غرفه ایجاد شده که خدمات فرهنگی و آثار هنری و ادبی و صنایع دستی ازجمله گلیم و صنایع دستی تولیدات به مردم و بازدید کنندگان عرضه می‌کنند.

 حلوایی پور گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب با همکاری و حضور ۱۵۰ ناشر کشوری در قالب بزرگترین نمایشگاه منطقه و استان با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این جشنواره دایر شده است که محصولات و کتب خود را با تخفیف قابل توجه ارائه می‌دهند.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فرهنگی سیرجان افزود: رخداد‌ها و رویداد‌های فرهنگی به همراه پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف نیز به نمایش گذاشته شده است و غرفه‌های فرهنگی هم پاسخگوی نیاز‌های فرهنگی مردم است.

وی افزود: توجه به نیاز‌های فرهنگی جامعه و رسیدن به رشد و شکوفایی در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و ایجاد محیطی مناسب و آرام برای پاسخگویی نیاز‌های فرهنگی به همراه برنامه‌های فرهنگی شعر و نویسندگی و موسیقی از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/ی

برپایی نمایشگاه کتاب در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار