باحضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهر راین کارخانه فراوری سیب زمینی (چیپس) با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریالی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در سفر یک روزه  زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و بابایی فرماندار کرمان به شهر راین از طرح اقتصاد مقاومتی کارخانه شرکت گلاب طا‌ها راین با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی بازدید و به مسائل و مشکلات آن رسیدگی شد.

در ادامه سفر، از طرح اقتصاد مقاومتی کارخانه کلمپه سازی با سرمایه گذاری ۱۳میلیاردریالی بازدید و به مشکلات کارخانه رسیدگی شد.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت:بانوان شهر راین، زنانی توانمند و هنرمند هستند که نمایشگاه اقتصادمقاومتی فرصت مناسبی جهت معرفی تولیدات آن‌ها به خصوص تولیدات مخصوص این شهر است تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با " اقتصادمقاومتی و حمایت ازتولید ایرانی فعالیت کرده و به اقتصاد خانواده کمک نمایند.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور از نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی که توسط معین اقتصادی بخش راین در محل ارگ راین بازدید کرد.

باحمایت معین اقتصادی شهر راین چهل نفر دوره کیف دوزی گذرانده وهم اکنون مشغول به کار هستند که این کیف‌ها  به کشورهای عراق و عمان صادر می شود.

 صدوپنجاه نفر نیز آموزش تخصصی پته دوزی داده شده که مشغول به کار هستند و پته ها در تهران به فروش میرسند.

در پایان  شورای اداری بخش راین با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، و فرماندارکرمان، و تعدادی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان با محوریت بررسی و رفع مشکلات مردم و همچنین طرح‌های عمرانی با رسیدن به راهکار مناسب جهت رفع موانع موجود پروژه‌ها تشکیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار