مدیرکل راه آهن زاگرس از راه اندازی میز خدمت با هدف روان سازی امورات اداری و تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه آهن زاگرس خبرداد.

 مهرداد انصاری، مدیرکل راه آهن زاگرس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: راه اندازی میز خدمت دراداره کل راه آهن زاگرس با اهدافی همچون خدمت رسانی بهینه و مورد رضایت ارباب رجوع از امسال از طریق اصلاح فرآیندها ،حذف فرآیندهای غیر ضروری و زائد،افزایش سرعت ارائه خدمات،افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آن ها در یک مکان با الگو گیری از سیتم مدیریت کیفیت انجام شد .

وی افزود: میز خدمت اداره کل راه آهن زاگرس هم اکنون با ۳ نفر پرسنل و یک نفر بعنوان سرپرست و پشتیبانی تمام ادارات و واحدها در حال ارائه خدمت به مراجعان محترم می باشد .

انصاری بیان داشت: ارباب رجوعان محترمی که با مراجعه به اداره کل برای رفع مشکلات خویش دچار سردرگمی می شدند،پرسنل میز خدمت ضمن تکریم و راهنمایی مراجعه کنندگان ،درخواست ها و نامه های مردم را از طریق واحدهای مختلف آن اداره پیگیری می کند .

مدیر کل راه آهن زاگرس عنوان کرد: جانمایی میز خدمت در اداره کل یکی از موضوعاتی است که مورد رضایت بسیاری از مراجعه کنندگان قرار گرفته است ،قرار گرفتن آن در نخستین مکان ورود به اداره کل ،استقرار آن در سالن همکف ،طراحی شکیل و در نظر گرفتن ارتفاع مناسب برای میز پیشخوان مقابل ارباب رجوع بمنظور سهولت در نوشتن (در کمتر اداره ای این امر مهم مورد توجه قرار گرفته است)، از جمله اقداماتی است که برای حصول به هدف خدمتگزاری به مردم انجام شده و کلیه پرسنل مستقر در این میز ،آموزش های لازم مبنی بر چگونگی ارائه خدمت بهینه ،خدمات قابل ارئه توسط ادارات زیرمجموعه راه آهن زاگرس و نحوه کار سریع و با دقت با سیستم های اداری و رایانه ای فرا گرفته اند.

انتهای پیام/م

میز خدمت در راه آهن زاگرس راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداقوت درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خیلی عالی بود