مدیرکل راه‌آهن زاگرس گفت: اداره کل راه‌آهن زاگرس از آمادگی کامل برای حمل بار در جهت خدمت به کسب‌وکار و رونق اقتصادی منطقه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد انصاری، مدیرکل راه‌آهن زاگرس بیان داشت: راه‌آهن زاگرس برای حمل تمامی بارها برای ارسال به اقصا نقاط کشور آمادگی دارد و مجوزهای لازم برای راه‌اندازی بندر خشک در حوزه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران صادر و در اداره کل راه‌آهن زاگرس در زمینه احداث بندر خشک آمادگی کامل دارد و روند احداث آن از طریق استانداری در حال پیگیری است.

وی افزود: رضایت‌مندی مسافران، شهروندان، سرمایه‌گذاران و خانواده بزرگ اداره کل راه‌آهن زاگرس یک اولویت مهم  است همچنین کاهش زمان سفر برای خطوط راه‌آهن زاگرس در رأس برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این سازمان قرار دارد.

انصاری عنوان کرد: از طریق بازسازی خطوط به دنبال کاهش زمان سفر و افزایش سرعت ناوگان ریلی هستیم و در محدوده خطوط ریلی به ناحیه لرستان به‌زودی سرعت قطارهای باری و مسافری را به ۶۰ کیلومتر خواهیم رساند و در محور خطوط راه‌آهن زاگرس به ناحیه جنوب نیز حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر را اجرایی کرده و شاهد کاهش زمان سفر خواهیم بود.

در پایان با اشاره به بهسازی شهرک مسکونی راه آهن گفت: فضای داخلی ایستگاه راه‌آهن اندیمشک با هدف رضایت‌مندی مسافران و شهروندان بهسازی و در زمینه بهسازی روکش آسفالت شهرک مسکونی راه‌آهن تفاهم‌نامه با شهرداری برای بهسازی معابر انجام شده است.

انتهای پیام/م

اداره کل راه‌آهن زاگرس در زمینه احداث بندر خشک آمادگی کامل دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.