جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در پی القای تفکر غیر انقلابی در جامعه است.

ایستادگی مردم با دین خود در مقابل دشمنانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی در آیین افتتاح طرح نفحات در دانشگاه شهرکرد افزود: از آنجا که آموزه‌های دینی باعث ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان شده است، دشمن به همین سبب می‌خواهد دین را از جامعه بگیرد.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز باید با انجام کار‌های تشکیلاتی نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن اشراف پیدا کنیم و بر آن‌ها فایق شویم.

جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن دین در اداره جامعه از نقشه‌های دشمنان است.

مرادی گفت: دشمن همچنین به دنبال القای تفکر غیرانقلابی است و تلاش می‌کند تا گفتمان انقلابی و نخبگان انقلاب به حاشیه بروند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی، مردم هستند و دشمن می‌خواهد بین ولایت و نظام با مردم جدایی بیاندازد.

مرادی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: امروز عرصه جنگ نرم است و فعالان فرهنگی رسالت بسیار خطیری در این عرصه، برای ایستادگی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی، و کمک به اعتلای انقلاب اسلامی و راه امام (ره) و شهدا دارند.

دوره آموزشی و توانمندسازی فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات، به مدت ۳ روز در دانشگاه شهرکرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ن

طرح نفحات در شهرکرد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار