استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در پی گرفتار کردن جوانان به مواد مخدر است.

۳۰ درصد تجارت جهانی در حوزه مواد مخدر استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷ در همایش صیانت و گفتمان سازی امر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در شهرکرد اظهار داشت: استکبار جهانی همیشه به‌دنبال تأمین منافع خویش است که یک روز آن‌را با جنگ و روز دیگر با قاچاق و فروش مواد مخدر تأمین می‌کند.

وی با بیان مشکل دشمنان با ایران آباد و بهره گیری از مواد مخدر برای گرفتار کردن جوانان ایرانی افزود: ۳۰ درصد تجارت جهانی در حوزه انواع مواد مخدر صورت می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ایران و به ویژه این استان، محور ترانزیت مواد مخدر است و مسئولان، مدیران، تصمیم گیران و مردم باید در امر مقابله، درمان و پیشگیری از گسترش این مواد در جامعه، بیش از پیش فعال و با یکدیگر همراه و همگام باشند.

عباسی با بیان اینکه خانواده‌ها و اعضای جامعه نباید بیماری اعتیاد را مخفی کنند تا بتوان برای درمان و مقابل با این بلای خانمانسوز برنامه ریزی کرد افزود: نقش رسانه‌ها، روحانیون و سمن‌ها در این زمینه دارای اهمیت بالایی است.

وی همچنین بر لزوم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تأکید و اضافه کرد: باید تلاش کرد تا عرصه برای فعالیت سوداگران مرگ در جامعه خالی نشود.

گفتنی است: در این همایش از ۲۶ خانواده معزز شهدای مبارزه با مواد مخدر، فعالان بخش پیشگیری، درمان و مقابله و سفیران این حوزه در چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

انتهای پیام/خ

همایش صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار