سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان از مصرف بیش از ۲۳۲ میلیون لیتر فرآورده نفتی در ۳ ماهه نخست امسال در زنجان خبر داد.

رشد ۱۴ درصدی مصرف بنزین در استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛شهبازی سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان از مصرف ۲۳۲ میلیون و ۶۵۳ هزار لیتری فرآورده های نفتی استان در3 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از یک رشد ۱۴ درصدی برخوردار بوده است .

شهبازی در ادامه مصرف بنزین را افزایشی برشمرد و افزود :میزان مصرف بنزین در ۳ ماهه نخست سال جاری ۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۸۷ میلیون و ۱۴۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۴ درصدی می باشد

وی در ادامه مصرف CNG استان در ۳ ماهه نخست سال جاری را نیز کاهشی توصیف کرد و افزود: با توجه به مصرف ۳۶ میلیون میلیون و ۹۲۰ هزار متر مکعبی سال جاری و ۳۶میلیون و ۲۹۵ هزار متر مکعبی سال قبل یک کاهس ۲ درصدی را شاهد هستیم.

 سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان در انتها نیز وضعیت سوخت رسانی و تامین به موقع و مستمر استان را بسیار مطلوب ارزیابی داشت و تصریح کرد: مشکل خاصی در جهت تامین سوخت استان در سال جاری متصور نمی باشد.

انتهای پیام/ن

 

مصرف بیش از ۲۳۲ میلیون لیتر فرآورده نفتی در ۳ ماهه نخست سال جاری در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.